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Christian-Albrechts-Universität zu Kiel
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Artikel in Herausgeberbänden und Proceedings
Präsentationen auf Konferenzen
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Carrotmob and Anti-consumption. Same Motives, but Different Willingness to Make Sacrificies?
Consumer Acceptance of Regular and Reduced-sugar Yogurt Enriched with Different Types of Dietary Fiber
Integrating Sensory Evaluation in Adaptive Conjoint Analysis to Elaborate the Conflicting Influence of Intrinsic and Extrinsic Attributes on Food Choice
Taste Lovers vs. Nutrition Fact Seekers: How Health Consciousness and Self-Efficacy Determine the Way Consumers Choose Food Products
Carrotmob as a New Form of Ethical Consumption. The Nature of the Concept and Avenues for Future Research
Ads for Mature Consumers: The Importance of Addressing the Changing Self-view between the Age Groups 50+ and 60+
Guerrilla Marketing. The Nature of the Concept and Propositions for Further Research, Asian Journal of Marketing
Four Positive Effects of a Salesperson’s Regional Dialect in Personal Selling
Anti-Consumption as a Means of Saving Jobs
Development and Validation of a Cross-nationally Stable Scale of Consumer Animosity
The Ambivalent Effects of Website Complexity
Implicit Food Associations as Hurdles for Healthy Nutrition: The Necessity of Further Research
A Cognitive Model to Predict Domain-specific Consumer Innovativeness
Consumer Boycotts Due to Factory Relocation, Journal of Business Research
Pro-environmental Value Orientation across Cultures. Development of a German and Russian Scale
The Impact of Practical Relevance on Training Transfer. Evidence from a Service Quality Training Program for German Bank Clerks
Guerilla Marketing – eine nüchterne Betrachtung einer viel diskutierten Werbeform
Die Wirkung von Akzent und Dialekt in der internen und externen Kommunikation: Stand der betriebswirtschaftlich orientierten Forschung und Forschungsdirektiven
Internationale Markennamen: Die Standardisierungs-/Differenzierungsentscheidung anhand linguistischer Kriterien
Wer lacht über humorvolle Werbung? - Der Einfluss von Kultur und Geschlecht
Intention postgradualer Bindung: Warum Studenten der Wirtschaftswissenschaften nach dem Examen dem Alumniverein beitreten wollen
Externes Wissensmanagement zur Steigerung der Effizienz von Entsendungen von KMU
Psychologische Grundlagen des Gesundheitsmarketing. Ein Überblick über sozial-kognitive Modelle
Identifikation innovativer Konsumenten. Stand der Forschung zu den Korrelaten der Konsumenteninnovativität
State of the Art der Forschung zum Interkulturellen Konsumentenverhalten. Eine Analyse der Literatur von 2005 bis 2010
Regionaler Dialekt in kommerziellen Interaktionen: Vorteil oder Nachteil für Mitarbeiter mit direktem Kundenkontakt?
Der Herkunftslandeffekt: Eine kritische Würdigung des State of the Art
Die asymmetrische Wirkung eines Akzents in der Werbung
Do Culture-Dependent Response Styles Distort Substantial Relationships?
The Effectiveness of Humor in Cross-Cultural Advertising
Unter welchen Bedingungen ist humorvolle Werbung erfolgreich? Ein Überblick zu den Moderatoren der Humorwirkung
Adaptation of Advertisement Campaigns to Foreign Markets. A Content Analysis
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